.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نجات ۲ هزار و ۶۵۵ غریق از امواج مرگبار خزر در ساحل مازندران
نجاتگران و ناجیان از آغاز طرح کاهش غریق در آب‌های ساحلی مازندران تاکنون ۲ هزار و ۶۵۵ نفر از امواج مرگبار خزر نجات دادند.

به گزارش شمال نیوز ، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به مستقر شدن بیش از هزار نجاتگر و ناجی غریق در ۳۷۶ نقطه پرخطر ساحل استان گفت: تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر و ناجیان از آغاز طرح کاهش غریق در آب‌های ساحلی استان تا کنون دو هزار و ۶۵۵ غریق را از امواج مرگبار خزر نجات دادند.

وی بابیان اینکه در همین مدت نجاتگران هلال احمر ۹۹ مصدوم حوادث دریاییرا به مراکز درمانی انتقال دادند افزود: ۵ هزار و ۳۵۴ نفر نیز با مراجعه به پایگاه‌ها و پست‌های امداد و نجات ساحلی هلال احمر استان از خدمات امدادی سرپایی برخوردار شدند.

مدیرعامل هلال احمر مازندران گفت: برای اجرای عملیات امداد و نجات ساحلی بیش از هزار ناجی غریق و نجاتگر جمعیت هلال احمر با بکارگیری ۴۷ دستگاه آمبولانس و خودروی پشتیبانی، ۵۷ دستگاه موتورسیکلت، ۱۳ فروند قایق نجات، ۱۴ دستگاه جت اسکی و ۱۰ فروند شناور دریایی مشارکت دارند.

وی به مسافران و گردشگران ساحلی توصیه کرد: هشدار‌های نجاتگران هلال احمر و ناجیان غریق مستقر در ساحل را جدی بگیرند و از شنا در نقاط پرخطر اجتناب کنند.

اکبری افزود: عملیات اجرایی طرح امداد و نجات ساحلی ایام تابستان در قالب کمیته کاهش غریق و تلفات انسانی در ۴۰۰ کیلومتر نوار ساحلی استان که از خرداد ماه سالجاری آغاز شده و تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.